Dag 3 – Mina föräldrar

Jag börjar med min mamma , hon har funnits för mig i alla lägen och hon är grymt
underbar på alla sätt och vis . Utan henne hade jag aldrig stått här idag , och om
hon dog skulle jag göra detsamma . Utan henne skulle jag inte funnits , o inte heller
suttit här o må så jävla bra som jag gör.
Hon är värd allt , och hon e verkligen annorlunda mot andra mammor !
En ängel till mamma liksom , you are the best!
Min mamma är 34 år ( ithink ) och kan vara jävligt pinsam , o då menar jag verkligen
pinsam  , hon kan stå o dansa när jag har kompisar hemma , man bah "MAMMMA:OO"?!
Men hon e ändån finast i mina ögon .
Jag älskar min mamma , från topp till tå - tills mitt hjärta slutar slå!




Och sen min pappa , ja vad ska jag säga ?
Han e grymt fin , en stor förebild för mig !
Jag saknar honom asmycket , och älskar honom otroligt mycket!
Han är bäst , den bästa pappan i världen och jag e så jävla glad
att han blev min pappa , för han e speciell på många sett!
Samma sak som med min mamma om han dog skulle jag göra
detsamma . Hoppar han så hoppar jag liksom.
Jag vet att du kommer läsa det här o när du gör det så sitter jag o
tänker på dig!
Älskar dig nu och förevigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0