17042011 , del 1

Dagen o natten har spenderats med Fanny Edmark♥ , först åt vi frukost , fixade oss , satt lite vid datan
oså . Sen gjorde vi en liten picnik o tog med oss mobil , bullar&kex&massssagodsaker , saft o högtalare!
Efter vi bestämmt en plats så börja vi dampa direkt , dansade lite , dunkade musik o åt massa gott.
sen tog vi massa kort , hhehhehe dom flesta kommer jag inte lägga upp ;)
sen så ligger jag o tittar på en man längre bort som står typ med en såg o sågar på ett staket(?) o så ligger jag o tittar så kommer de plötsligt en fiskmås över oss o jag typ ligger helt still o så ser jag en bajs komma ner i gubbens huvud o jag garvar o tjuter o fanny undrar vad fan som hänt o seriöst jag garva nog livet ur mig!
sen solade vi , gud va skönt , o så som jag berätta förut känner jag ngt slemmigt i min hand o så äre
en daggmask o hahahhahahah jag flög upp o skrek som en jävla apa o fanny o jag springer upp kramar varann.
felicia - AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA JAG AAAAAAAAAAH JAG RÖRDE AAAAAAAAAAAAAH JAG RÖRDEN DEEEEEEEEEEEEEEEN
fanny - hahahhahahhahahahahhahahahahahhahah
felicia - aaaaaaaaah neeeeeeeeeeeeej hjälp fanny jag måste hem nej nej nej aaaaaaaaah hahahhahaha en daggmask hahhahahah
*kletar av mig på fanny*
fanny - kleta inte av dig på miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiig
så springer jag hem i panik o byter om o tvättar händerna med tvål 10000 ggr o mamma o hennes vänner typ asgarvar åt mig o jag var nära på o slå dom ;o . hahahahha o när jag kom tillbaka hade wilma tagit bort masken från filten ( puh ) men jag tänkte INTE ligga på de stället så vi hämta en ny filt o drog till ett annat ställe o sola o chilla men så kom en tvestjärt (JÄVLA INSEKTER :O) så vi bara chilla ute på vår gård ist.
sen ringde adrian o så drog fanny o jag till adrian o jonte o där typ låste vi ute varann o lite så , heh.
min dag har iaf vart SUPER o hoppas att eran vart lika bra? ( kan den inte )
o jag har gått i linne o short idag o SVETTADES som fan , 25 grader fan , om inte mer?
imorgon e de ngn danssak , får se vad jag gör innan dansen...:/
wilma tog kort på daggmasken ; UEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEW HHAHAHAHHAHAHHHAHAHAH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0