Grattis underbaraste!

Idag fyller min fina vän Emma Passchier år ! ♥

Baby du är mina andetag , stegen jag går  , luften jag andas.
Du är min ängel utan vingar sänd från ovan , utan dig är jag inte hel.
Älskling , jag vill tacka dig för dom senaste åren , vill tacka dig för att du funnits
där för mig i alla lägen , du har gjort så att jag kan stå upp på 2 ben o kunna vara lycklig.
Du är den finaste bästavännen man kan hitta , du är gjord av guld hjärtat.
gumman du ger mig gåshud bara jag ser på dig , du e de vackraste av de
vackraste .
Soulsister du betyder så sjukt mycket för mig , en sekund utan dig är en
en evighet utan dig.
I need you here by my side , so take my hand i  will hold it forever
Jag älskar dig!
































you make me so fucking happy






Kommentarer
Postat av: emmaa

älskling, du gör mig tårögd!

alla stunder med dig är så jävla underbara.

du är den jag vill spendera varje sekund med,

den ja villskratta,gråta och gå igenom allt med.

att få krama dig

att få skratta tillsammans med dig

att veta att du alltid finns vid min sida

att du är den du är, en jävligt fin människa

de är det underbaraste för mig.

de finns bara en av dig, du är unik, och jag fick dif och ja tänker aldrig låta dig gå.

loveu <3

2011-04-21 @ 18:53:35
URL: http://eemmaaithink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0