JAG ÄR HEMMA!

Nu är jag hemma efter 3 underbara dagar i marsäcken med min tardklass!
har verkligen haft jättekul , kommer aldrig glömma domhär dagarna , och måste säga att
även om jag har gått i min klass i 4 dagar så känns det verkligen som mycket mer , vi har kommit varann
otroligt nära på inte ens en vecka.
men nu äre skönt att vara hemma i ett insektsfritt , spökfritt ( ohfyfan vi nästan tjöt av rädsla efter alla spökhistorier o allt detdär ) hus , är så skönt ovara hemma efter att inte har borstat tänderna eller dushat på 2 dagar , ingen vågade fan gå upp till dasset på kvällen!
men vi har haft jättebra väder , hörde att det hade vart massor regn i västervik , HAHA .
nu ska jag laga lite mat , efter massor dagar på bara korv o soppa , hörs!

Kommentarer
Postat av: emelie

Hej, har en tävling i bloggen. Du kan vinna en rabattkod på 200kr på en valfri Onepiece! Kika gärna in :)

2011-08-28 @ 13:43:14
URL: http://kladdi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0