Dag 23 – Det här får mig att må bättre.

* Mina vänner
Utan dom skulle jag inte stått där jag står idag , jag älskar alla
mina vänner / bästavänner sjuukt mycket.
dom är hela mitt hjärta!


hah random bild?


* Min familj
Den här frågan kan nog alla ställa , hur fan skulle man klara sig utan
en familj?
Även om min familj kan vara sjukt störig,irriterande,helt fuckuped lr
cpstörda haha så älskar jag dom ändån mest i världen!
ni e underbara!


lillebror på bild


* Släkten
Som t.ex morfar , farmor , mormor , moster , kusiner osvosv..
Utan er är jag inget , ni e så sjukt fina allihoppa
älskar er!

* Husdjur
Jag har två katter som jag älskar jättemycket , Nisse och Musse! ♥
Men dock dog min "favoritkatt" vid namn Sickan den 23 / 11 - 2009.
saknar honom grymt mycket :'(
Sen nu har vi fått ett par jävla fiskar , hah dom e ganska fula och
inte för o va dum men skulle nog inte va så ledsen om ngn dog ;)
lr jo min egna lilla fisk kanske , den heter kungen (y)
tidigare har jag haft marsvin o så ;)


nisse på bild

* Masssor annat
Som tillexempel musik och så :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0