förändringar o annat skit

har gjort om lite i bloggen , men mina rubriker e skitfula ;o , vill ha dom i ett annat textsnitt men
jag hittar faktist inte vart man ändrar det?
Någon som kan hjälpa?
Som ni vet sov jag hos Fanny inatt , vi har tagit skitfina kort , fula kort , muppiga kort o ah haha massor kort iallafall , sen har vi tjockat oss med chips , snackat , pratat med thilda och adrian på skype , dansat m.m
askul , tack för natten hjärtat!
Idag drog vi till Jennifer där Hon,Thilda,Mela och Linnea va , vi gjorde väl inte så mycket.
Sen nu sitter jag hos farmor , jag och min syster ska sova här och sen ska vi på bio.
HARRRRE :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! hoppas du kan svara på min fråga , Vad andvänder du för objektiv är det 18-55 mm eller ? :)

Jättesöt blogg förresten ! <3

2011-02-23 @ 18:50:18
Postat av: elin nilsson -eeelinnnnnn.blogg.se♥

jag kan hjälpa dig?:D

2011-02-24 @ 12:06:19
URL: http://eeelinnnnnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0