frågestund svar , del 1 :

Postat av: emmaaapasschier

* vad tycker du om mig helt ärligt? :) - jag tycker att du är en underbar tjej , du är min bästavän och en av dom finaste vännerna jag har . utan dig skulle världen gå under.
du e bäst emma , jag älskar dig !



* favvoblogg? hmm , jag vet faktist inte . men tror det e emmas o thildas , fast det finns flera stycken som e bättre men emmas o thildas e roliga o läsa eftersom jag känner dom + dom har en likadan kamera som jag o fotar ..
* vem av dina vänner betyder mest för dig? svår fråga , det finns så många som betyder mycket , och alla betyder ju i stort sätt lika mycket , men ida är den jag kännt längst och umgås mest med ..
* har du nån kompissom du aldrig bråkat med? alma asplund :)
* din första kärlek? den första som "räknas" , allså som man pussades/kramades/strulade med var nog albin k i sexårsgrupp , haha ångrar det fett mycket nu och jag hatar honom , men då brydde jag mig typ inte om utseende och alla typ gillade honom o sprang runt o typ strulade med honom , HAHA kommer ihåg de som om de var typ igår , 
___________________________________________________________________________

Postat av: Suana ♥

Hej först och främst vill jag säga att jag älskar din blogg!:)
Mina frågor:
Favvoritfärg? hm jag vet inte , jag gillar blå och vitt :)
Favvoritfrisyr? utsläpppt med lugg i hårspänne ;)
Favvoritnagellack? jag vet inte , isadora ithink!
Vilken kille tkr du inte om i din klass o varför? måste få säga två stycken som typ
alla i min klass avskyr , david o albin k - uschuschusch!
Vilka bloggar följer du? massor bloggar! , men ni kan ju titta min länkar..
Favvoritplagg? jeanstights och linne
Vad tkr du om hos en kille? utseendet , betendet , om dom e snälla , går o lite på o såklart... MAGEN :D



Kan du inte göra videoinlägg ibland? jo , men min nuvarande data har varit konstig o de går nte o lägga in videoinlägg typ ? , men jag får ju min nya data snart o dåruuu :D
Ärligt nuu , vad tycker du om mitt namn, Suana? fint , annorlunda!
Har du någon kompis som har utländska rötter? ja
Kraam!:)

___________________________________________________________________________


Postat av: emmaaa

tycker du om ngn just nu, isf vem? nej jag tycker inte om en , men jag tycker två stycken e jättesöta , iallafall 1 :D

___________________________________________________________________________

Postat av: lisaa

erkänn att jag är bäst? :D nej du suger :D
nejmen, din tre närmaste vänner ? § ida,kimmie och fanny/emma passchier
vad tycker du om mig som kompis? ♥ du är en av mina bästavänner , du gör mig alltid glad när jag
e ledsen o du stöttar mig genom allt .
älskar dig lisa!
___________________________________________________________________________


Kommentarer
Postat av: Suana

Tack för svaren!:)

2011-02-09 @ 18:48:56
Postat av: felicia

np :D

2011-02-09 @ 19:14:56
URL: http://feliciaphotos.blogg.se/
Postat av: lisaa

älskar dig med snuttan <3!

2011-02-13 @ 20:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0