hålet i hjärtat , det kryper längre upp






bilderna vart ganska bra tycker jag , inte nöjd eller så men dom duger
idag har jag vart med sara , vi tog kort , såg på flickan från ovan , GICK typ
100203408 km och var på willys o köpte godis o chips , vi hade damp ;)
sen var jag med fanny , som jag sa tidigare.
men jag gjorde bara ett inlägg för o säga att
JAG ÄLSKAR SOLSIDAN (LLL)
skitsamma , imorgon efter dansen ska jag , ida , agnes , kimmie , lisa o alicia
vara hemma hos emma o ha lite girlnight , fan va N I C E !
vi hörs imorrn!


Kommentarer
Postat av: SIEL

hallåhallå,allt är bra med mig, med dig?

tack så jätte mycket! :D

2011-02-14 @ 11:00:06
URL: http://eemeliefransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0