R.I.P

Ida Sofia André , jag finns för dig natt som dag.
Mitt hjärta brinner för dig , jag lever för dig .
Utan dig är jag som luft , utan dig är jag inget.
Du har vart så jävla stark den senaste tiden o fattar inte hur du kan
vara så modig o stark som du e , jag vet att du klarar detta , och om inte ska
jag hjälpa dig.
Du måste stanna här hos oss , du måste stanna här hos MIG.
Annars vet jag inte vad jag gör , då dör jag med dig.
Han finns i våra hjärtan ida , han lever runt om kring dig.
Han lever inte utanpå , men inom dig lever han för full lust.
Jag älskar dig mer än något annat , utan dig skulle jag bara vara en av miljoner.
Du klarar detta , jag lovar - Du är värdefull.
Gud tog en ängel från denna jord , varför ? , varför just han?!
Det går inte att göra något annat nu än att leva för honom , gör det Ida .
Lev för honom...
Rest in Peace...


Kommentarer
Postat av: ida

älskar dig ♥

2011-02-04 @ 21:10:36
URL: http://idasliv.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0