roligaste natten ever!

somsagt sov jag , ludde , tobbe och ida över hos tobbe inatt , haha har nog aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv allså.
först kom ida o jag till tobbe vid klockan 6 o då snacka i o så , fetta med lösgodis , typ 12 liter läsk , skruvar , 3 stora maraboues , kexchoklad o ah massa mer ( de flesta var luddes & tobbes saker - fetton )
haha skoja men iallafall sen såg vi på The Hills Have Eyes , typ handla om en familj som åker ut i öken på semester o så typ stannar deras bil o så kmr massor mutanter o typ dödar dom o filmen va typ helt wierd o alla typ asgarva när det satt typ en mutant o åt på en fisk o typ bah : NOMNOMNOM HAHEHHEHA .
iallafall , den var lite läskig men asbra o rolig .
efter det så gjorde vi massor saker , o sen såg vi typ lite på let´s dance , ingen som titta på de ;)
efter de satt vi på scream 2 , men jag satt typ o smsa med fanny hela filmen så såg inte så mycket , dom e ändån inte läskiga o har sett den ett antal gånger förut , fanny jag finns jämt för dig , älsklingen!
Efter det var klockan typ 12 o vi snacka o garva ochså , efter ett tag var klockan runt 1 o då ville tobbe sova men det ville inte ida & jag , speciellt inte jag.
så jag lyste typ med min mobil i allas ansikten o tobbe vars SKITTJURIG o typ svärde 24/7 , typ la sig upponer o lyssna på hårdrock och jag garvade sönder av själva situationen , sen vart tobbe typ hyperaktiv o sprang runt i hela rummet o då vart jag glad , eftersom det gjorde att alla var vakna längre (y)
men efter ett tag när dom vill sova igen (-,-) så typ kröp tobbe under sängen o jag vågade inte vara kvar i sängen ( han o jag sov i hans säng - ludde & ida i bäddsoffan ) så jag hoppa ner till ida & ludde , vi typ låg på hög allihoppa o tobbe skrämde livet ur mig o ida , jag typ slog i huvudet i elementet så jag har en jävla stor bula där nu , o jag garva skitmycket o ludde bara : AKTAAA , för ida låg typ på ludde , och jag på ida.
tobbe kom typ med sin hand o typ ryckte tag i idas kudde o jag var skiträdd , o så fortsatte han så aslänge tills vi hittade glödlampan som tobbe gömt o kunde tända.
efter de var tobbe tjurig igen o ville sova , men de ville inte jag så jag lyste med min mobil o han vart skitlack o kasta kuddar på mig .
o så börja jag garva för ludde typ fes 24/7 o de va helt tyst när jag garva , så börja alla garva åt mitt garv osvosvosv.
sen vart tobbe helt övertrött o damp o klockan var typ 4 o han sa massa saker o alla typ garva fast de inte ens var kul o han typ drack 3 liter o satt typ o garva i 2 timmar .
sen ville han sova igen men då la han sig under sängen igen o skrämde oss , men sen när alla skulle sova så börja jag garva igen o kunde inte sluta o jag låg så i typ 20 minuter o alla andra skrattade också .
sen blev alla pigga , men inte ida så hon typ somna i 20 minuter men vi väckte henne o så var vi vakna tills klockan var 7 o sen somna vi och tobbe och ludde väckte mig o ida vid 11 o jag ville bara somna om men dom typ skrek o garva o satt hårdrocksmusik i mina öron o jag lacka ut så jag blev pigg.
sen efter vi städat oså gick jag hem o nu sitter jag här o ska snart va med thilda.
tog typ 10000 bilder men dom flesta e på typ ludde i kalsingar , tobbe utan tröja o ida i BH o trosor så dom får jag inte lägga upp :(
men jag gör det ändån , MOHHHAHAHHA :







 








lägg märke till att ludde dansar o sjunger . asg

 





 
haha det ser ut som om ludde har en stor grön sumodräkt på sig men det är som tur bara kudden :o


hahahahahahahah tobbe vart aslack för att vi tände hela tiden så när ludde tände gick han o putta ner ludde i soffan o han fick typ asont i röven , man vill inte va med tobbe när han e arg ;)

................

det vart ett ganska långt och tråkigt inlägg men dethär var ett minne som jag kan titta
tillbaka på :)

Kommentarer
Postat av: fanny edmark

fint att ha choklad lr vafan de e i mungipan Ida !

2011-02-27 @ 00:18:06
URL: http://fannyedmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0