sportlov

allså äntligen säger jag bara , jag har nog längtat efter dethär lovet ända sen
vi hade lov förra gången , heh ;)
iallafall efter skolan drog jag o ida till lager o så kom tobbe o vi typ titta runt lite , sen kom kimmie o alicia
också , jag la undan ett par converse som jag troligtvis ska köpa imorgon (y)
sen drog vi till höga o sen drog jag,tobbe o alicia till alicia o hade skitkul , kommer
aldrig glömma denhär dagen :)
sen skjutsa tobbe mig hem o då gick jag in till fannyfinis , vi snackade om en viktig
sak o sen om allt o ínget , de e skönt att bara gråta ut ibland
jag finns alltid för dig fanny , du vet vart du har mig ! ♥
nu ska jag njuta av att veta att de e sportlov ,
seeyoou



Kommentarer
Postat av: Nathalie

jadå, man ska inte klaga^^

2011-02-18 @ 21:52:27
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0