ida andré

ida , du är allt för mig .
du är min allra bästavän och min syster , utan dig är jag inget .
om du dog skulle jag dö med dig.
våran vänskap är en blomma som inte kan vissna , den är stark som stål.
med dig i mitt liv klarar jag allt , jag klarar att leva och stå på
mina ben.
känner du dig ensam, är du aldrig till besvär,
för när du behöver mig kommer jag redan vara där,
du är en stjärna som föll, från himlen ner till jorden,
utan dig vore jag bara en av miljoner.
du har gett mig ett nytt liv och någonting att tro på
vi ska vara dom som klarar allting tillsammans
och har jag dig vid sidan skiter jag i allt annat
håll hårt i min hand när änglarna faller
säg ingenting bara håll mig i handen.
du är det finaste jag vet.


ida & jag för ca ett år sen


ida & jag för en halv månad sen


Kommentarer
Postat av: ida

älskar dig o du betyder allt ♥

2011-01-27 @ 20:10:48
URL: http://idasliv.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0