bilder från gårdagen

Alla bilder är från igår , vilket var en helt awesome dag!
Först var jag ju då med Lisa o Sebbe , vi var hos lisa o såg på big mommma♥ och bakade en jävligt god kladdkaka, sen drog vi till skolgården o klättrade upp på ett tak o satt där uppe o var lite oseriösa.
vid typ klockan 7 drog jag o åt hemma hos lisa o vid 9 drog jag hem , då packade jag o sen skjutsade mamma mig till fanny , där vi direkt drog o mötte enis o drog ner till donken o tog en glass , sen hem till fanny , då vi satt o dreglade lite framför datorn (haha misstolk) o snackade gamla minnen :)
sen klockan halv 4 gjorde vi makaroner med smör (ÄLSKA!!) och ah vi typ somna vid 6?
idag blire o va med jennifer o fanny sedan sova hos fanny , igen.
blir nog helnice , men vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: MELI

vinnaren av valfritt smycke är publicerad, kolla om det blev du!

2011-07-30 @ 15:10:02
URL: http://mmeeli.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0