Imperfection is beuty

jag vet att detta är ett onödigt inlägg men -
jag är fett lack , lr nä inte lack men beroende!
min kamera är utlånad i en vecka då min grannes barn gifter sig o just nu
ekar det ju tråkigt i min blogg!
jag har en massa blogginsperation nu när jag ska fixa min design o grejer o så finns min älskling inte här!
två dagar kvar får ni & jag stå ut , sen fan - DÅ ska ni få se massa grejer!

Update : Angående fotograf-grejen har jag fått in en massa förfrågningar båda på msn , facebook och i bloggen , jag får se vem det blir , men troligtvis blir det fanny,thilda,kimmie eller emma :)


Jag avgudar dig , du är så sjukt stark!


Kommentarer
Postat av: Fanny

sv: hihi (a)

2011-07-05 @ 23:12:40
URL: http://fannyedmark.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad har hänt ? :(

2011-07-06 @ 13:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0