ja , men ni får faktiskt vänta tills jag får min kamera tillbaka

min blogg står utan header , och utan bilder , men somsagt får jag min kamera tillbaka imorgon o ska fota headerbilder med fanny på lördag när jag ska ut till hennes stuga så ni får vänta ett tag tills min blogg blir helt normal igen..

idag : vet inte vad som händer , min moster & mina kusiner e ju här så antar att de blir o gå på stan eller något
torsdag : samma + får tbx min kamera :D
fredag : samma typ
lördag : ut till fannys släkts stuga o sova över där
söndag : vara där o åka hem
måndag : sova hos ida
tisdag : sova hos farmor
onsdag : ida o jag ska gå till ett ställe o planera inför helgen me dom andra som också ska jobba på vis
tors : sova över med ida hos min famor , jobba
fre : sova över med ida hos min famor , jobba
lör : sova över med ida hos min famor , jobba
sön : sova över med ida hos min famor , SOVA
mån : åka till min pappa o va där en vecka


ganska fullspäckat schema som ni ser , men de e bara o leva med vettu (därmed kanske det blir lite sämre uppdatering på bloggen ) !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0