När jag vaknade upp med dig vid min sida så trodde jag att jag fortfarande drömde

bilden e tagen 10 juli 2011
Idag har jag badat o solat på löga med emma,ida o kimmie en stund , sen åt vi lite på macdonalds o ah :)
sen har jag varit på en jobbgrej nu på kvällen , så nu vet jag vilka jag ska jobba med.
men iallafall , e jättetrött eftersom jag har sovit i typ 3 timmar inatt , somnade nämligen vid 8 imorse.
ha-ha , så snart får kudden äran att bli min allra bästa kompis .
ajuste glömde ju säga att jag sover hos farmor inatt , och e alldeles själv i ett rum o nu ska farmor o torbjörn sova , lässkiiigt :(
närå , imorgon så joinar ida mig här i sängen :)
eftersom jag ska jobba blir det dålig uppdatering men de får ni leva med guys  .
sov sött!

Kommentarer
Postat av: wilma karlsson

hihi bildernga e vakra

2011-07-17 @ 09:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0