the answer


* tobbe , tror jag de va o de va typ i vintras / våras
* shoooorts §
* lisa lithagen , du är grymt fin och bryr dig om allt o alla , din humor e de beste o jag älskar dig otroligt!





* jag sover i flätor !





* för att jag ska vara bättre än dig!
* vi ska ses på tissssdaag





* ella olofsson , jag tycker du e jättesnäll , söt men jag har inte vart med dig på jättelänge
* när du,jag,alice o ida va o vi satt på donken typ hela dagen ;)
* nästa vecka?
* nää , men de finns ju en del söta!





* lätt ha kvar det du har nu!
* för du suuuger gumman
* ida andré , du är underbar o min bästa vän som jag delar ALLT med , älskar dig grymmt!





* emma passchier , du gör mig glad varje gång jag ser dig , du e sjukt saknad o älskad , har alltid kul med dig , syster!
* oh den var svår , kan bara välja 4 soorrry , emma passchier , fanny edmark , ida andré o kimmie fagerberg
* nej , men jag är nöjd med mitt hår när de e som jag vill ha de , men kanske 3 / 10 ?
* man ska vara sig själv o man måste ha humor
* håret , ögonen , rösten ( hihi ) , personligheten , humorn ( kanske magen ? ... :D )





*frida zaar , jag känner inte dig  så bra men vi ska ju gå i samma klass i sjuan så de kmr ju ändras på , men du är jättesnäll , söt o gulllig!
*tack! , typ 1 gång per år när jag klipper lite längre ( hah blir oftast typ 2  cm men ) och sen klipper jag topparna typ 4 ggr per år , men jag sparar o de växer fort (y)
* ett par midjeshorts och en tröja , inte tröjan på bilden men ( + masssa smycken ofc ) :


* tobbe,ludde,sebbe,broormin och anton betyder mkt för mig!
* de var från mamma o de stod : 1000 kronor räcker väl till norrköping gumman  ?  , du har ju månadspengen av din pappa också ;* , och vet ni vad jag svara : ohyees!





* linn svensson , du är rolig , snäll , söt , saknad o fiiin!
* fanny , ida , emmap , kimmie
* lätt gumman!
* de e du som är!
* seriöst ?  de var nog jonte för jag har inte haft så många seriösa , typ 2-3  , tyvärr e de ju svårt o hitta killar som är seriösa i sina förhållanden , men that´s sweeeden we live in , så..





* medellång ( lite längre än mig ) , blont / brunt hår , blåa / bruna ögon , snygga kläder , söt , snygg , smal , magrutor!
.. men så petig är jag faktiskt inte ;) 
* tacos / grillat





* de va svårt för har inte tagit bra kort på länge , så får bli en halvfuul :

* har redan lagt ut den tror jag? , men annars gillar jag shorts o linnen o smyycken!
* jag är inte nöjd , skulle vilja ändra min näsa , min mun , mitt bebishåår o ah vene
* http://idasofiandre.blogg.se , http://emmmavictoria.blogg.se och http://fannyedmark.blogg.se , men finns massa andra också!
* fanny edmark , du e min prick över i:et , det finaste som skapats och den bästa som finns ( efter mig ) , skulle aldrig kunna leva utan dig , älskar dig nunnan!





* ögonfransar , ögon , hår
* vit tror jag
* fanny,emmapasschier,ida,kimmie men har även nära vänner som alicia,lisa,emmaw o massa andra!
* fotograf ( eget företag ) , skådespelare , modejournalist eller jobba i nån klädbutik , vid sidan om vill jag ägna mig åt dans o sång





* alla mina vänner e lika underbara men jag har kännt ida längst
* menar du att någon dött lr svikit lr asså ? ; fattar nte så kan inte svara på den frågan
* hmm , Jag gråter bara i regent TROR JAG
* Malin Alnefjord , du e söt o snäll o sjunger fint men jag känner dig inte bra!
* THAIIIILAND IGEN <3




* haha jag sminkar mig bara med mascara ;)
* oherreegud,  man kan ju inte ha shorts om det blir kallt? , så då blire nog ett par jeanstights , ett linne o min mjukiskofta , men orkar inte lägga upp kort på de




* kimmie fagerberg , du är jättefin o jag skrattar alltid med dig , ett liv utan kimpan är ju inget liv , eller hur ? älskar dig bästavään!
* shorts!
* H&M o Newyorker tror jag



* grillat - (marinerad fläskytterfile , ris och kantarellsås)  och sen är tacos dögott också!
* vampire dairies lätt!


tack för alla frågor , om jag glömde ngn så säg till
ni e bäst!

Kommentarer
Postat av: emmmaaaa

shit förlåt jag glömde att fråga :o

trodde jag hade gjort de... §

2011-06-28 @ 20:04:51
URL: http://emmmavictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0