wohoohooh , kungarna på skolan , wohohohoh vi e så sjukt coola




























jag gråter när jag tänker på allt vi har gjort tillsammans , ni är det bästa!

Skolavslutning idag då , de var väldigt svårt.
Jag vill bara krama alla en gång till , det känns så självklart att de kmr va vi i höst , att vi sitter i klassrummet o suckar åt agnetas snack o roar oss av max , det känns som om vi kommer dra ner till matsalen , sitta där o klaga på philip o albin , dra ut på rasten o glo på alla dom mindre , att vi kommer garva o göra allt som vi gjorde tillsammans.
men det är inte självklart längre , jag vet inte vad jag ska säga.
det regnade iaf imorse , surt men ah vad gör man?
i skolan höll jag tal , haha gick väl bra , sen tillbaka tillskolan o fröknarna ska ha en kram o gråta o vi grät som fan o kramade varann men alla killar hade ju stuckit då ? ( som ni ser på bilderna ) ;o
fan heller att jag glömmer er , ni är underbara! ♥

OCH NU ÄR DET SOMMARLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOV :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0