Dag 1 - Det roligaste du varit med om

1 . När jag och lite folk var på syslöjden o det var alldeles tyst , så ska jag sätta på en låt på min mobil o glömmer att jag inte har hörlurarna i så plötsligt sätts en opera låt på på typ spanska som jag la in på skoj o alla glor på mig o jag har på högsta volym o alla glor på mig o jag börjar garva skitmycket o till sist gråter jag av garv o alla andra skrattar också o så kommer min lärare in o bah :
- Det är väldigt varierande musiksmak ni har
HAHAHHAHAHA jag dog nog av garv dendär timmen

2. Jag,Emma,Ida,Lisa,Agnes,Alicia o Kimmie har tjejkväll hemma hos lísa o så ska vi köra wiidance , så sätter vi på ngn random låt så kommer de fram en kvinna som typ strippar o dansar värsta porrigt o vi ska härma henne o jag garva SÖNDER o typ la mig på golvet o fick nästan hjärtattack , alla andra skratta skitmycket också o ni skulle sätt mig allså :D
HAHAHAHHAHA



aa ni ser ju ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0