Bilder från i lördags
















haha bilderna (L)

Kan ju berätta lite om i lördags o idag då  , ah iaf i lördags vakna jag upp brevid ida , vi tittade på ett
pogram på datan , åt frukost och fixade oss o sen drog vi till kimmie o ner till marknaden , köpte lite godis
bara ! . Sen mötte jag Emma o vi åkte upp till hemköp och köpte godis , läsk o tacogrejer o sen upp för
en jävla lång backe till emma där vi letade efter ett tält men vi hittade inte tältpinnarna :(
Sen så gick vi ut lite o sen drog jag ner till en konsert där farmor var med , sen efter 2 timmar stressa upp
för den där backen igen , ha ha o sen kom jag äntligen fram till emma!
Där lagade vi tacos o sen åt vi , mummms!
Efter vi ätit så smsáde vi några killar o bestämmde att mötas vid donken så emma o jag drog ner dit o köpte glass ( feta , näää ) o åt den , sen kom Arvid och Alex o vi satt där o dampa o lyssna på Alexs dåligt skämt , haha dör!
Sen upp för backen IGEN till emma där vi dunkade musik o garva!
Vid 10 lr va de va så drog killarna hem o Emma o jag satt på Chalie St Claoud , den var jättebra men sorlig :'(
ah sen ville vi se en till film så vi satt på Karate Kid men han se typ en fjärdedel sen orka vi inte mer så vi stängde av o sen minns jag inte vad vi gjorde jag var helt lost , men båda var trötta o vi somnade runt 12-1 lr ngt.
o BTW VI DOG INTE , HUR BÄST FÅR MAN VAAAA?
Vi har iallafall haft jättekul o de måste göras om , älskar dig slemmis! ♥
Idag vaknade jag hemma hos emma , o när hon vaknade var gick vi omkring lite döda o åt frukost o fixa oss o så , haha , sen vid 1 skulle hon iväg så jag drog hem , o morfar fick vara hemma en stund idag , sjukt skönt , men när han skulle tbx till sjukhuset kom fanny över o vi var ute o blev jagade av vattenpistol , o var inne o dansa , heh.
hejdååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0