Lista

5 SAKER DU ÄLSKAR:
1. Att skratta tills man börjar gråta
2. Att vara lycklig
3. Vara med mina vänner
4. Musik
5. Familj
5 SAKER DU HATAR:
1. Människor som tror dom är något (för att dom är äldre osv)
2. Såna människor som är katiga bakom datorskärmen men i RL vågar dom inte säga ett piss ( joinar fanny där )
3. Människor som bara bryr sig om sig själva och mår bra av att trycka ner andra
4. Småkryp ;s
5. Att jag litar på folk för lätt

5 SAKER SOM GÖR DIG LEDSEN:
1. När människor som står nära mig är väldigt sjuka eller ledsna
2. Att folk som redan har allvarliga sjukdomar t.ex canser fortstätter att röka
3. Min morfar ligger på sjukhus
4. När man glider ifrån en väldigt nära vän
5. dig ;'(<3
5 SAKER SOM FÅR DIG ATT MÅ DÅLIGT:
1. det , det & det
2. Då mina vänner mår dåligt
3. När folk försvinner så snabbt som dom kom
4. När man inte kan hitta den rätta kärleken
5. När en vän lämnat en pga rykten..
5 SAKER SOM BESKRIVER DIG:
1. Jag skriker när jag e nervös
2. Jag gör random saker
3. Jag är mig själv
4. När jag är med mina vänner mår jag som allra bäst
5. När jag skrattar så SKRATTAR jag verkligen

5 SAKER SOM GÖR DIG GLAD:
1. Att få veta att de finns människor där ute som bryr sig om än
2. När mina näraokära mår bra
3. Människor som inte tar en för utseendet
4. Att du är så stark
5. Min familj
5 SAKER SOM BETYDER ABSOLUT MEST:
1. Mina underbara vänner
2. Min finaste familj
3. Släkten §
4. Dom människorna som bryr sig om mig
5. vetinte..
5 SAKER DU GÖR VARJE DAG:
1. Är med vänner
2. Skrattar
3. Är ledsen
4. tänker på dig & dig
5. Lever livet
5 SAKER DU ALDRIG SKULLE GÖRA:
1. Lämna mina vänner som betyder allt för mig
2. Ta självmord
3. Döda någon
4. Äta bajs , häh
5. Utnyttja en vän lr kille

5 SAKER DU VILL GÖRA:
1. Åka till typ Thailand med massor vännor!
2. Bli skådespelare
3. Läsa tankar
4. Få massa pengar
5. Göra morfar frisk

1 SAK DU SAKNAR:
-

5 SAKER DU STÖR DIG PÅ:
1. När människor säga något men inte menar det
2. Folk som är falska
3. Människor som bara bryr sig om sig själva
4. Människor som inte tror på sig själva och vill ge upp allt
5. När någon inte kan texten i en låt men måste ändå sjunga på den (joinar fanny där med )

10 PERSONER DU LITAR PÅ:
1. Fanny Edmark
2. Emma Passchier
3. Ida André
4. Kimmie Fagerberg
5. Lisa Lithagen
6. Emma Wiesel
7. Alicia Persson
8. Finns nog inga mer
9.
10.

5 PERSONER DU BRYR DIG OM:
1. Tilda Wredberg
2. Ida André
3. Fanny Edmark
4. Tobias Gustavsson
5. Emma Passchier
Finns jätte många andra !

I DOM 5 SENASTE SMSEN STÅR DET:
1. Ring mig nu / fanny
2. Vart e du? <3 / fanny
3. Asbra var du hjärtat ;*
4. Aha aa jag vet dönajs bästa klassen!!:)
5. Vem?:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0