Livet är en bergodahlbana , precis som på gröna lund :D

Idag efter skolan drog ida o ja ner till stan , gick in till handelsbanken o fråga när mitt ID-kort kommer komma.
Sen gick vi till H&M o där hitta jag en mysig lila snygg kofta o ville köpa den men när jag skulle de så gick de ju ej att betala me presentkort för de hade hänt ngt konstigt så jag hade ej råd , men jag ville ha den ;)
så då skulle jag låna av ida men då hittade jag samma kofta fast i grå o den var jättefin!
så jag bestämmde mig för o ha den istället , så ida gav mig dom pengarna jag behövde o så går jag till kassan , o vet ni vilken kofta jag köper? , den LILA såklart , så när jag åker hem så måste jag åka TILLBAKA igen o byta , haha felicia i ett nötskal.
Sen drog vi till Godishuset me min mamma, muums köpte typ godis för 80 kr , hehe.
Sen åkte vi till Kvantum o köpte massa mer choklad , tidningar o sånnt till imorgon!
när jag kom hem kom fanny o då åt jag , sen drog vi o hämta min laddare hos ida o sen skulle fanny dra så
nu har jag packat o så!
Kommer bli skitkul , längtar som ett as!
( kommer tidsinställda inlägg )


HAHA

Kommentarer
Postat av: anna :)

så jäva söt felicia!

2011-05-25 @ 22:42:43
URL: http://shiitungens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0