ni som har frågat , läs


svar : Jag har fått jättemånga sånnahär komentarer , och det är bra att ni säger det , även om jag redan vet själv att min "fotoblogg" har blivit mindre och mindre en fotoblogg.
Jag är så ledsen för det , har så dåligt samvete .
Man säger att man ska ta kort , att man ska ta upp kameran och gå o ta några bilder , men andra saker hinner före och så skjuter man fram det mer o mer.
Men jag blir pepp på o börja blogga igen på "riktigt" när jag får sånnahär kommentarer .
Jag lovar , det ska hända , men ni får låta det ta tid .
Imorgon ska jag göra en ny design om jag hinner , och så hade jag tänkt ta kort på lite vattendroppar , vad sägs om det ? :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja! :D

tack för svaret <3

2011-10-05 @ 20:46:51
Postat av: Anonym

Ja! :D

tack för svaret <3

2011-10-05 @ 20:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0