Svar på frågestund del 2 / 4

favorit plagg ? jagvet inte , gillar inte mina kläder , höhö
det värsta som hännt dig? jag och fanny låg och sola på en filt och solade och så plötsligt känner jag något slemmigt i min hand och det är en MASK , värsta ögonblicket i mitt liv.
pinsamaste du gjort? haha inget jag kommer ta upp här , sorrysorry!
det bästa du vet? mina vänner & min familj
dina 5 närmaste vänner? har jag redan svarat på ;)
bästa inköpet av kläder? hm , senaste gången jag var i norrköping tror jag ( kika i kategorien shopping )
varför har du korvar i öronen istället för örhängen? klurig fråga detdär emmawiesel!
är du ''sitter här och äter frukost'' tjejen? :oo sluta skylla ifrån dig emma :(
tycker du att jag är en dum eller snel hest? :)) dum hest..
vad är ditt favoritämne i skolan av so, no, svenska och matte? :) ( välj en, ett måste :D ) svenska lätt!
kan inte du lägga ut fler foton i din blogg.. ? :) javisst kan jag det ! :)
vad tycker du om min blogg och mina foton? dom är fina!
har du haft sex isåfall med vem ;o nej det har jag inte :)
villken header tycker du är snyggast som du haft senaste tror denna :

Kommentarer
Postat av: Nela likadonak

asså vrf har du 4 svar på frågestunden ka ndu inte svara på alla direkt du har ju ändå nte fått så många frågor ? :P

fin blogg iaf

2011-10-05 @ 19:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0