Dag 1 - en nytagen bild på dig och 10 intressanta fakta om dig själv.

1. Jag älskar att sitta på toan , haha misstolka inte . Kan sitta på toaletten och seriöst glömma att jag sitter där , typ sitta där o tänka , HAHA kommer nog ångra att jag berättade detta..
2. Jag är alltid olyckligt kär , visar aldrig när jag är kär i någon
3. Jag älskar o sjunga , men inte o visa det för någon , kan typ bara sjunga för kimmie o min syster
4. Jag dushar aldrig , badar bara , usch dusha är det värsta jag vet!
5. När jag är inne på toaletten måste jag dra upp duschdraperiet  o titta så att det inte står någon bakom.
6. Jag gillar bara en ost , Goudaost , kan inte äta någon annan , tycker dock alla smör smakar likadant.
7. Jag har aldrig färgat håret
8. Jag är 1:50 cm lång
9. I filmerna twilight kan jag typ alla replikerna utantill , haha mina vänner blir jävligt störda när jag säger replikerna innan skådespelarna sagt dom
10. Jag vill ha en ny kamera , haha ( nkon d90 / nikond7000 )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0