2012-06-30

Det här har varit den bästa dagen på länge! Tidigt på morgonen steg jag upp för att möta mina morgontrötta bästa vänner Kimmie och Ida. Medans vi stod och vänta på tåget hann vi bli NÄSTAN nerbajsade av en fågelmås, usch så kul det var! Resecentrum hade fått inbrott eller något så vi fick tågresan dit for free, hur nice?
Väl där sprang vi runt och fick ont i fötterna men nu har jag iallafall uppdaterat min gamla tråkiga garderob så det var helt klart värt det! Tillsammans med mina homies, det underbara vädret och mina nya kläder blev dagen helt perfekt (förutom fötterna). Bilder på det jag köpt kommer någon annan gång!
Imorgon ska jag träffa dom igen tillsammans med min underbara Amanda som kommer från Jönköping. Ska bli riktigt kul att träffa henne, eftersom jag inte gjort det innan. TAGGAAA!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Andrea

Vad kul att du är med och tävlar! Vinnaren publiceras i bloggen ikväll så håll utkik och se om det blev du! :)

2012-07-02 @ 19:53:28
URL: http://andreahansson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0