Idag är en bra dag

Har inte bloggat mycket denna vecka, har varit för lat helt enkelt! I Måndags gjorde jag inte mycket, startade en bloppis på Instagram (@feliciabloppis_) och började squatchallange! Sen igår var det först skola, ett grymt jobbigt idrottspass (boxning&kondition). Efter skolan drog jag direkt till gymmet och tränade i nästan 2 timmar, o efter det drog jag hem och åt&bytte om för att sedan dra ner till dansen för nästan 2 timmar där också.
När jag kom hem var jag helt slut och däckade framför datan klockan 10, haha!
Idag körde jag 2 danspass och nu är jag lika trött som igår om inte mer. Imorgon ska jag bara städa & ta en liten springtur, sjuukt skönt med en vilodag!

Kommentarer
Postat av: sanna hyvärinen

Hej Felicia, jag tänkte bara lämna en kommentar och fråga om vi ska följa varandra med bloglovin? Det är andra gången jag kikar in på din blogg och tror jag kommer fortsätta att kolla in här. Om du vill det & tycker om min blogg, så kan du väl säga vilket nr du blev i en kommentar så lägger jag til dig sen och kommenterar vilket nummer jag blev! :)

http://www.bloglovin.com/sv/blog/453204/sanna-anneli-linnea/follow


/ WWW.SOCOSY.BLOGG.SE

2013-04-12 @ 16:29:39
URL: http://socosy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0