|| Breakaway

Dag 16 – Detta betyder mest.

Mina vänner , familj , släkt , mina husdjur , kameran och dansen mm ,
och att alla som betyder något för mig mår bra..
Utan mina vänner o min familj skulle jag aldrig stått här idag ,
jag skulle inte finnas. Är grymt tacksam för att jag har dom vänner
jag har , dom som betyder mest är ida , kimmie , fanny , emma w ,
emma p , alicia , lisa , thilda , jennifer , petra och några killkompisar
och massor mer ..
älskar mitt liv , även om det finns nedgångar .. Jag älskar det !





Dag 17 – Mitt favoritminne

Absolut Thailand , gud vad jag längtar tillbaka , jag var där i mars 2010
men det känns verkligen som igår.
Värmen , shoppingen , hotellet , vattnen , naturen , maten .. seriöst
de e så jävla vackert!
Vill verkligen åka dit igen , när jag blir stor ska jag besöka det underbara
landet 1000 ggr om!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0