Dag 11 – Mina syskon

Vi börjar med Elias Carl Anders Melkersson , min lillebror på 2 år , han är så fin
man kan bli , och han e så jävla underbar!
Även om han kan vara sjuuukt jobbig är han fördetmesta min älskade lilla lillebror.
Jag skulle inte kunna klara mig utan han , utan han är jag inget!
Om jag kunde ta ner alla rymdens stjärnor skulle jag ge dom till dig , du e det
vackraste jag vet!
Vi har samma mamma men inte samma pappa , men vi bor tillsammans och
träffas varje dag!
Älskar dig sjukt , världens BÄSTA lillebror! :') <3


redigerad & tagen bild av mig


Och sen till Wilma Willhemina Kerstin Karlsson , min 10åriga lillasyster.
Wilma är bäst , utan henne skulle jag inte stått där jag står idag
och när hon inte är hemma blir jag orolig. ( HAHAHAHA DET DÄR LÄT FAIL )
Hon är den där systern som kan vara grymt  jobbig , och då menar jag
GRYMT! , men hon kan fortfarande vara urgullig och underbar o kalla
mig " felicia världens bästa storasyster " , vi har kännt varann i 10
år och även om jag kan hata henne är vi hur tajta som helst.
Vi har samma mamma och samma pappa och vi träffas varje dag!
you are my soulmate , loveyou!


ignonera mig på bilden :o ( OCH ...  VI E INTE LIKA :O , ALLA SÄGER
DET :O )


Sen har vi mina "låtsassyskon" , "halvsyskon" eller vad du nu vill kalla
det .. Emil , Leo Och Elin!
Min pappas tjej rosa har tre underbara barn som jag älskar sjukt också!
Träffar dom inte så ofta men saknar dom som in i **** och dom är hur
roliga och underbara som helst!
Ni e bäst ! ♥


Emil Larsson 10 år


Elin Larsson 7 år


Leo Woldtz (stav på efternamnet ) 5 år


Alla förutom Leo & Elias är med på bilden , men har ingen annan på
nästan alla :D

BYTHEWAY , JAG ÄR ÄLDST AV ALLA MINA SYSKON , HAHAHAH
GRYMT SKÖNT :D

Kommentarer
Postat av: Cajsa - fotoblogg

sv: Tack så hemskt mycket! :D Nej in my heart <3 haha. Vilken mysig familj du har! :D kram

2011-01-10 @ 13:34:39
URL: http://lovelycajsa.blogg.se/
Postat av: Cajsa - fotoblogg

sv: Haha sammanträffande! Men den är bra :D

2011-01-10 @ 13:35:12
URL: http://lovelycajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0