Dag 18 – En nytagen bild på mig & 10 punkter folk inte vet om mig



1.jag går i sömnen jätteofta o kan säga askonstiga o läskiga saker .
de e grymt läskigt tänkt om man typ ... dödar någon?
2.jag är typ allergisk mot vissa vattentyper o typ nyser o får utslag.
3.jag älskar o bara gå runt i tröja o trosor , utan smink o med morgon-
ruffs , naturligtvis bara när ingen ser mig o när jag e sjuk :)
4.min allra bästa vän är ida andré
5.jag e väldigt kort , nästan kortast i klassen .
6.ibland älskar jag livet , ibland hatar jag det.
7.i sommras hade jag ett bråk med min bästavän fanny som jag ångrar
så sjukt mycket , vi var jättetajta innan , visst vi e tajta nu också men
vi har glidit isär lite efter det bråket.
8.jag saknar min pappa jättemycket , träffar han inte så ofta eftersom
han bor i en annan stad.
9.jag e rädd för mörker o skräckfilmer.
10.jag älskar att dansa & spela basket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0