gratis film

Idag har jag vart med Petra,Tobbe o Ludde hemma hos  Petra , sov ju där .
Det var chiiiillll :D
När  jag sov hos Petra gick vi på stan , titta film , bada jacuzzi o dampa till klockan kvart över fem på natten
då vi somna  :D
Tack för natten hjärtat!
Iallafall till saken , Sara visade mig en gratis sida där man kan se Gratis filmer direkt på skärmen utan
nerladdningar.
Fettt chillll ( inte svensk text ) , just nu ser jag på Easy A , skulle egentligen se den på bio men det
skiter vi i :D
Gå in här för att komma till sidan.
Bilder kommer imorgon eller ikväll , ses!

Kommentarer
Postat av: elin nilsson - eeelinnnnnn.blogg.se♥

sv:aa hehe :(§

aa det måste vi1

2011-01-08 @ 20:33:58
URL: http://eeelinnnnnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0