tjejkväll ♥

idag var jag först med petra & ida , kulkul!
sen vart de tjejkväll hos lisa med lisa,alicia,emma,ida,kimmie o agnes .
först körde vi wii , och sen medans dom lagade tacos drog jag o ida till höga
för vi hade glömt paprika ;)
sen så åt vi när vi kom tillbaka , o sen efter de såg vi på tusen gånger starkare , jättebra film!
efter det körde vi någon danssak på wii , HAHAHAH fyfan va kul de va!
jag hade dock inte med mig kameran för laddaren är frtf hos kimmie , den bajsen ;)
men jag kanske lägger upp några av agnes och emmas bilder , så kan dom få lite
länkar ist.
iaf , efter det såg vi typ på skräckfilm aslite o sen titta i gamla skolkatalogen o så , HAHA
efter det hade vi girltalk oså , tack för kvällen babes!
Nästa tjejkväll blir hos alicia med emmapasschier,emmaw,ida,agnes,alicia,lisa o kimmie :)
Nu kommer lite mer bilder från förra tjejkvällen :
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0