Text om dom senaste dagarna :

Torsdag : Jag vaknade hos Kimmie , vi tränade på en låt o sen spela vi in den , men tror jag vill göra om den igen. När jag fixat mig så drog jag ner till stan där jag träffa pappa,syster,rosa,elin,leo o emil o farmor , vi drog till sahara o åt glass , sen gick vi en liten promenad och sen till en stuga som farmor hyrt till oss , vi fick de i julklapp allså - jättefin var den , ni får se bilder senare .
Vi fixa lite sen så hyrde vi trampbil o åkte runt på hela lysingsbadet med, haha skitkul!
Sen grilla vi o så fixade farmor så att jag fick jobba på vis , väldigt nice , o så ringde jag ida o hon sa att hon också ville de o då fixade farmor det med så nu ska vi båda jobba på visfestivalen i sommar (y)

Fredag : Vi vakna i stugan då , o sen så drog vi ner på stan o köpte lite grejer , sen tbx till stugan o sen till poolen , men jag solade mest ;)
efter de var vi typ på hoppkuddeland,  hehe tog mest kort på dom små .
Sen på kvällen hade vi mys i stugan med chips o så , såg även på Wallander

Lördag : Idag skulle jag och min syster lämna stugan över dagen o åka till Norrköping med mamma , anders och ida , så vi åkte dit då , bilresan kändes som typ 20 min? (y)
Väl där sprang ida o jag iväg o gick i alla affärer , köpte mke fina saker kan jag lova , visar i inlägget efter!
Sen åt vi , o handla lite till , sen åt vi benojerrys på b&j-cafe o sen åkte vi hem , väldigt nice dag!
När jag kom tbx till stugan invigde jag mina nya skolavslutnings-skor på campingen , o de e klackskor o alla GLODDE på mig . O sen såg jag på Dumpa Honom o åt godis o så :)

Söndag : Idag har jag städat stugan o sen har jag solat på löga med ida , ah de e väl de jag har gjort,





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0