it´s a little bit funny , this feeling inside


( OBS :bilderna får inte kopieras utan tillstånd )

Jag sov ju hos Alma i förrgår till igår , vi hade askul , vi tog kort , köpte godis , dampa o ja
allt möjligt , dagen efter så titta ida o jag på hennes träning , sen skulle vi få skjuts hem
men almas mamma kom inte så vi fick GÅ ända hem till alma ;( , o när vi ÄNTLIGEN kom fram
så var det låst(?!) så ida och jag satt oss i almas sjul medans alma sprang till en affär
o skulle låna telefonen o så kommer de värsta stora spindeln hahahaha ida o jag kutar ut.
så typ sitter vi ute o snackar o solar ? xd innan almas syster kommer hem , fatta vad vi var
glada!
sen baka vi , tog kort o hade jättekul!
idag ska jag vara med ida o fanny , vi får se vad vi hittar på , hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0