Bra kväll!

Sov ju hos Mickis igår, vi skypa, såg film och sånt. Skrapade även upp hela mina knän när vi åkte Longboard (lyckat). På dagen sen fixade vi inför kvällen eftersom hon och fanny skulle sova hos mig, min familj var borta och vågar inte sova själv (hehe..). När Fanny kom åt vi tacos, satt vid datan och sen gick vi ut för att träffa Kevin, Simon och Gabbe. Efter en liten promenad drog alla in till mig igen och vi satt igång en skräckfilm, som typ ingen kollade på. Ja.. vad gjorde vi egentligen? Vi tog massor muppkort på min kamera (har inte ens sett dom själv än), dunkade musik, snackade, garva, dampa... men ah sen blev klockan mycket så dom var tvugna att gå hem. Så vi hoppade på deras cyklar och körde iväg, såg nästan ingenting eftersom det var kolsvart ute. Så vi cyklade runt litegrann i Västervik och sjöng, väckte troligen alla i husen vi åkte förbi. När vi sedan åkt på Michis longboard hem satt vi på skype och ringde massor randoms och visade röv, HAHAHAHHAHAHA. Vi satt oss sen i badkaret och kollade på Hip Hip Hora. Sen somnade jag väl eller nåt. Blir samma sak idag, bara att ingen sover här. Bilder från kameran kommer när jag orkar lägga in dom, men ni kan få 4 bilder från Iphonen sålänge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0