Beställt!

Klickade hem det här i förrgår från boohoo.com, älskar affären! 
Förlåt för att jag inte bloggade igår, hade mycket att göra. På morgonen pluggade jag lite innan jag drog och köpte godis med Ida, sen drog vi hem till henne och skulle kolla på en film men det lagga så vi spelade kort, planerade sommaren osv. Efter det blev det resturang med familjen och sen drog jag hem och pluggade lite till. 
Sen gick jag en lång pw med Hanna och det blev mycket planering och snack! 
Idag ska jag bara ta det lungt men imorgon börjar jag träna på gymmet med Hanna, är så sjukt taggad inför domhär månaderna! Har velat gå till gym i typ flera år haha, så nu blir det äntligen av! Ska även sluta äta skräpmat, godis och... nja kan nog inte säga nej till läsk haha. Tagga sommareeen!

Kommentarer
Postat av: One Direction-Noveller & bilder

Hejsan finis!

Är du ett One direction fan? eller kanske till och med en directioner? Kolla min blogg

Kramisar

2013-02-21 @ 12:08:30
URL: http://ddirectionerss.blogg.se
Postat av: hanna candlow ♥

riktigt snygga kläder, nu ska vi köra stenhårt på träningen, puss ♥

Svar: absolut gumman puss ♥
Felicia Karlsson

2013-02-22 @ 08:43:00
URL: http://hannacandlow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0