2013 will be my year

Är sjukt pepp inför 2013, ska bara leva livet och satsa mycket på dansen&skolan. 
Tänkte skriva mina nyårslöften, om ni nu är intresserade :
 
1. Försöka få bara A&B i betyg.
2. Bli brun i sommar.
3. Inte använda mina pegnar till onödigt som godis&pommes osv, utan att använda dom till kläder.
4. Göra något jag inte vågar.
5. Inte röka
6. Bli kär 
7. Träffa Vinona, Greta och Elin mer.
8. Få nya vänner och umgås mer med gamla vänner så att vi inte tappar kontakten.
9. Våga gör något annorlunda med mitt utséende.
10. Få min första kyss (okejokej mobba på).
11. Gå på en fest
12. Gå mer PW´s i vår, sommar och höst.
13. Ta tag i bloggen på riktigt
14. Fotografera mera!!!!!!!!!
15. Bli bättre på att redigera
16. Få bättre självförtronde
17. Vara glad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0