Dag 1 - Presentera mig själv

Som ni flesta vet heter jag Felicia Karlsson , jag är 12 år 
men fyller 13 om 4 månader.
Jag föddes i Västervik där jag nu bor med min mamma,hennes sambo Anders,
min syster Wilma 10 år och min bror Elias 2 år .
Min mamma & pappa skilde sig när jag var 4 och när jag var 6 flyttade 
min pappa till Uppsala , dit jag åker på loven.
,
På dagarna går jag väl först i skolan , är med kompisar , kommer hem
äter , sitter vid datan , sover - ah det är väl det jag gör.
Jag älskar verkligen mina vänner , dom är mina närmaste (+ min familj) ,
jag kan säga allt till dom och utan mina vänner vet jag faktist inte vad jag skulle göra.
Jag älskar att dansa o sjunga , och jag dansar på måndagar , vilket jag tycker e grymt kul!
,
Jag tror att folk ser mig som rolig,snäll och GLAD! , men jag kan vara arg ,
katig o envis också - vilket mina vänner säkert har sett .
En annan sak jag älskar är att fota , det gör mig skitglad . Och jag njuter av varje sekund!
Nu har jag ju en Nikon d3100 , utan den skulle jag inte kunna leva just nu !
Det var väl allt om mig , finns massor andra saker - men vill ju inte berätta allt
( ni förstår mig säkert )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0