I tried to be chill but you´re so hot that i melted


nikon d3100 - nikkor 18 - 55

Dagen har gått bra , jag har vart inne i stan lite - käkat på max oså.
bytheway åt jag på kinaresturang igår , älskart!
Asså på max fick min syrra en sånn mössa i sånn här maxbox , o den
e seriöst snygg ? :o
( de e en barbapappa inne som man inte ser ) , uuppps :o
men iallafall kommer bild på det imorrn!
Imorgon åker jag hem till Västervik , blir o va med ida på kvällen!
Åker även förbi Norrköping o shoppar lite , niice!
Så vi ses väl imorgon då , godnatt :)

Kommentarer
Postat av: felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Tack så jätte mycket Felicia. Du får gärna följa mig via bloglovin om du vill!



Det finns många ställen som man inte vet om som blir fina om inte till och med grymma på bild, det är bara att testa sig fram :)

2010-12-28 @ 23:37:14
URL: http://felliciiaa.blogg.se/
Postat av: Felicia

Jag följer dig redan via bloglovin ;)

okej tack ändån!

2010-12-29 @ 08:33:44
URL: http://feliciaphotos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0