frågestund svar del 1 :

Postat av: emmaa

* första killen du strulade med? Albin Kolaj ( usch länge sen ) men om du menar i ett seriöst förhållande Anton
* vem har du haft seriösast och längst förhållande med? Ludvig Danielsson 2 och ett halvt hår lite till o från 
* vad tycker du helt ärligt om mig?
Du e grymt fin o jag litar på dig till 110 % procent , du e min syster o min bästavän o du betyder sjukt mycket för mig!  
* dina 2 närmsta vänner? o varför?
Den här frågan är skitsvår för mig , den rent ut sagt plågar mig..
så , kan inte svara på den . Tyvärr -


Postat av: linnsvensson!

* vad tycker du om mig, helt ärligt? Jag tycker du e jättesöt o snäll o har en sjukt rolig humor , vill lära känna dig mer !
* 3 böstavänner? Kan inte säga 3 , Emma Passchier ; Ida André ; Kimmie Fagerberg ; Fanny Edmark
* 2 stycken som du inte klarar dig utan, motivera! Fanny Edmark och Ida André , för att dom förstår mig.


Postat av: någon

* hur många unika läsare har du? runt 40 - 50
* hur många visningar per dag har du? runt 80 - 60 - 70 - 100 , varierar från dag till dag
* din favoritbok? alla twilightböcker , linas kvällsbok , elsas mode&elsas värld , o typ tusen till ;))

Postat av: kimmie

* vad e de bästa köpet som du har gjort? Min systemkamera Nikon D3100
* vad tycker du om mig? ( kimmie ) ? Att du e förjävla fin , skulle aldrig klara mig utan dig . Min humor är precis som din - galen . älskar dig!
* din favorittröja? Svååååååår , kan inte svara på den
* din favoritlåt ? Your song
* varför är jag en fisk? Ja , kanske för att du föddes som en dummer ? , men du kan ju inte äta dig själv , heh
* vad heter din stjärt ? Det får du ta o fråga den , men jag tror faktiskt inte att den heter någonting :')

Postat av: .

Vad tycker du gör bloggar roliga? Bilder (y)
Din bästa killkompis? Tobias Gustavsson
Hur många bloggar har du haft? Typ 10000000


Kommentarer
Postat av: felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Jadu, de är frågan de! Hon har platt hår men ibland fixar väl vi alla till de - du får fråga henne själv :)

2011-04-04 @ 22:24:04
URL: http://felliciiaa.blogg.se/
Postat av: elin nilsson - eeelinnnnnn.blogg.se♥

sv: vi fotar med din elr emmas§

men kmr ni till min skola?§

2011-04-05 @ 18:53:57
URL: http://eeelinnnnnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0