svar på frågestunden , del 2 :

Postat av: tess

* Dina 4 närmste vänner Fanny Edmark , Ida André , Emma Passchier och Kimmie Fagerberg
* Dina 10 närmsta vänner Oherregud :o , fanny,ida,emma p,emmaw,lisa,alicia,kimmie,alma,petra o tobbe ?
* En bild på dig


Postat av: emmmavictoria.blogg.se

* om du bara fick säga 2 b-vänner vilka skulle det vara? Går inte...
* en som du alltid har rolig med? Emma Passchier
* en bild på dej som du är riktigt nöjd med? Har ingen som jag är riktigt nöjd med men :

Postat av: lisa

*en bild på dig själv som är riktigt pinsam ? har redan lagt upp en skitpinsam bild om ni tittar lite
i arkivet ;)
*säg din fem närmaste vänner ? fanny,ida,emmapasschier,kimmie & den sista e för svår...
*är du nöjd med vilka du kom med till sjuan? njae

Postat av: linnsvensson!

* vem gillar du nu?
Jag gillar ingen just nu.


Postat av: Matilda

* killar du varit tsms med? Runt 10 kan jag tro
* är du kär just nu? Nej jag är inte kär just nu
* hur många killar har du pussat? 5 typ eller något
* hur många killar har du strulat med? 2
* dina 6 närmste vänner? ..
* har din kompis emma wiesell en likadan kamera som du? Wiesel * , ja det har hon , men ett längre objektiv :)
* tycker du att du är söt? Nej , men jag tycker inte att jag e jätteful
* tycker du om ditt hår? Faktiskt


Postat av: FANNY

* om du skulle färga ditt hår i vilken färg som helst, vilken färg skulle de vara? Ljusbrun! 
* Varför är du så liten ?!?!
För att du e en blind zombiebiff
* Vad vill du bli när du bli stor, vet redan att du vill bli som mig, men annars ? Om jag blir som dig kommer jag nog bli lite efterbliven så jag tror jag skippar de , annars vet jag inte . Skådespelare / fotograf kanske?
* Varför har du en sån cool syster ? För hon e bäst på o sjunga :D
hä-hä seriösa frågor IKNOOOOW ! <3 Du e ju alltid lika seriös Fanny §



Postat av: heeeeeejdora

* ditt utseende 1-10
typ 4
älskar din blogggggg! tackdu! , skriv gärna namn nästa gång :)


Postat av :

* Kan inte du göra dagens outfit?
Ja det kan jag , men inte varje dag o inte just nu , för jag måste fixa en sak med min data först.. ;)



tack för alla frågor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0