bara för jag e pro på att skriva texter :DD

ida sofia andré , du är allt som jag aldrig blev.
du är allt jag har önskat mig och allt jag behöver för att leva.
jag har kännt dig i hela mitt liv o du e den av mina kompisar som jag känner
mig mest trygg med , du e den som jag står upp till mest.
tänkt dig oss på ludde , det kommer bli a w e s o m e !
du är ljuset i mitt liv , utan dig skulle allting vara svart .
jag älskar dig mer än vad en fisk älskar vatten , jag älskar dig mer
än jorden behöver solljus.
av alla stjärnor på himlen lyser du starkast o av alla solar som finns
e du den som värmer mig mest!
kan inte begära mer än att du håller min hand föralltid o aldrig släpper de, att du aldrig går.
du är min allra allra allra allra allra bästavän , min syster , piff - SOULMATE.
sisters in arms , forever and fucking ever.
utan dig är jag inget , av alla människor är det bara du jag vill ha
för dig skulle ja göra allt hundratusenmiljarder gånger om , jag skulle hoppa om du
hoppade , om dog skulle jag dö.
våran humor är den bästa som finns , med dig kan jag göra allt utan att skämmas
jag kan vara hur ful som helst , hur barnslig som helst , o jag kan säga allt som skulle
kännas pinsamt för ngn annan till dig utan att jag skämms, o det känns så bra att du finns där
för mig om jag mår dåligt.
det hände nyss en sak i ditt liv som förändrade ditt liv föralltid , men jag kommer alltid finnas för
dig om du vill prata om det , annars också såklart men fattar att det känns så jävla hårt nu men jag
vet att du e stark.
men vi e starkare tillsammans!
jag vågar inte kolla runt hörnet o se vad som finns utan att hålla din hand , du gör så jag vågar allt.
vi kan ha svåra stunder men då mår jag piss , för jag vill inte bråka med dig! , men sen när vi blir sams skiner
jag som en sol o e hur glad som helst . även om vi bråkar så vet du alltid att mitt hjärta tillhör dig o att jag älskar dig hur eller hur , natt som dag!
jag bara ler när jag tänker på dig , när jag ser dig så slår mitt hjärta i tusen slag!
en sekund utan dig skulle vara som en evighet utan dig , jag klarar mig helt enkelt inte utan att höra din röst nära , jag klarar
inte att inte känna din trygghet.
du är för underbar för o finnas, du e för underbar för att ha skapats ! , att just jag , av 103087846723 miljarder kunde få dig som bästavän , de e helt
obegripligt för mig , helt jävla fucking obegripligt .
du & jag e två flugor i en smäll , vi två blir ett!
har så många minnen med dig som jag aldrig kommer glömma , som aldrig kommer förvinna ur min hjärna!
mitt hjärta har en jävligt stor del som alltid kommer tillhöra dig , du kan vara helt lugn jag skulle aldrig byta ut dig
mot någon annan!
jag har sagt allt det här 10000 ggr om ida , men jag vill ändån att du ska veta det.
det är en sånn självklarhet att du ska finnas här , o att jag älskar dig .
med dig garvar jag åt allt , åt fettofolk som går förbi på stan o små pojkar med ögonbryn som sitter ihop , (som banankillen HAHHA)
OMG hur fan skulle jag klara mig utan dig?
skulle inte ha ngn att snacka med , om killar,livet,kompisar,problem,roliga saker , tråkiga saker..ja ALLT!
korta ord bli långa när jag säger att jag älskar dig för allting som du är o du tog mig på fötter igen tre ord o jag faller direkt, du o jag det bästa som har hänt se mig i ögonen, de jag förstår nu jag vet att vi båda vi behåller i en evighet förlåt mig, om jag tvekar ibland men jag lovar att bättra mig precis som jag har sagt och känner du dig ensam, är du aldrig till besvär för när du behöver mig kommer jag redan vara där en bra vän som fanns där ifrån början du förlät mina fel o tog bort den onda slöjan för när alla andra svek, var det du som stog kvar berättade för mig hur värdefull jag var du är stjärnan som föll, ifrån himlen ner till jorden utan dig vore jag bara en av miljoner .
håll hårt i min hand när änglarna faller säg ingenting bara håll mig i handen duu är det finaste jag vet, det finaste jag vet
skulle kunna sitta här o skriva hela natten men alfabetet räcker inte till , och då skulle jag få ännu mer kramp i fingrarna , men du vet redan vad jag känner för dig , du e min ängel föralltid.
jag älskar dig av mest på hela jorden.
ida <3 felicia
föralltid
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0