FELICIA OM MELODIFESTIVALEN

*Linda Sundlblad - Lucky you - sjävla låten var var väl ganska bra , men jag tycker faktiskt hon sjöng falskt och jag kommer bara ihåg 2 ord från refrengen . det var bra att den inte gick till final / andra chansen.
BETYG : 2 ½ / 5



*Simon Forsberg - Tid att andas -
skitdålig låt , minns inte ett piss från låten , han hade väl bra röst men den sög fortfarande . det stavas tråkigt! -,-
BETYG : 1 / 5



*Sara Lumholdt - Enemy -
jag tycker denhär låten var ganska bra faktiskt! , det var en kul refräng och hon sjöng fint , det var synd att den blev utslagen :(
BETYG : 3 / 5



*The playtones - The king -
öh , dålig låt , men ganska bra gung i den .
BETYG : 1 ½ / 5



* Shirley´s angels - I thought it was forever -
ganska bra låt om man lyssnar på den flera gånger , dom sjöng jättebra men det kanske är en mer "mammalåt" . Men den var ändån bra ^^
BETYG : 3 / 5


*Sebastian - No else could -
Jag blir så irriterad på sebastian , han tror sig så jävla mycket , usch ful är han också , tur att han blev ägd när han blev utslagen ;)
låten var tråkig & dålig
BETYG : 1 / 5



* Sara Varga - Spring för livet - Jättefin röst , bra låt . Men ganska tråkig..
BETYG : 2 ½ / 5



* Eric Saade - Popular - haha man behövde ju inte ens gissa att han skulle gå vidare , det var ju en självklarhet . Jag tycker låten är jättebra och har ett bra gung i sig . Dock kommer den bli uttjatad på en dag , precis som manboy ;) 
Han har nog en bra chans i Eurovision , Och han är SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHÄÄÄÄÄÄÄR snygg
*dregel*
BETYG : 4 ½ / 5




GRRRRRRRRRRRRRRRRRRR :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0