frågestund svar , del 2 :

Postat av: anonym
*två kroppsnojor? näsan o munnen
*3 bra låtar? :
Medina – Addiction (Radio Edit)
Jessie J – Who You Are
3OH!3 – R.I.P.
*ett bra foto du har tagit? har väl inte tagit så många jättebra men :



*5 bra blogar?
åh jag orkar inte länka men : idas , thildas , emmas
madeleines och emma passchiers
*10 söta vänner? ööh okej det här blir svårt , nu bara skriver jag några ;) :
thilda,tilda,nina,ida,emmaw,emmap,lisa,fanny,alicia,jennifer ah tuusen
till asså!
*vilka önskade du till sjuan?ida,kimmie,emmaw,lisa o alicia

__________________________________________________________

Postat av: zaida
* favoritmat? tyyyyp...grillat (y)
* 2 söta killar? sebastian och robert
* din allra bästavän? ida & jag e allra bästavänner , enligt båda så
det känns bra :)

________________________________________________________

Postat av: anonym

* vilka kom du med till sjuan? det kan jag svara på imorgon!
* en snygg kändis? channing tatum! (((YYYY))))
* dom 3 du senast var tillsammans med? tobbe,anton o jonte

______________________________________________________

Postat av: anonym

2 söta vänner? har ju typ redan sagt ngra men säger två som jag
inte sa där uppe ; becca & kimmie
__________________________________________________

Postat av: ida

vad ångrar du i ditt liv? massor , onödigt bråk o annat skit
pinsamaste du har gjort? hahah jag vet faktist inte , kanske typ åka i
barnstol på cykel genom stan med thilda ?
nae jag vet nte , kommer inte på ngt
varför är hon ida andré så jävla bäst? för hon e finast!
puss & kram bästavän!
______________________________________________________


Tack för alla frågor allihoppa , ni e bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0