Dag 7 – Min bästa vän

Jag kan inte säga att jag bara har en  bästavän , utan jag har flera , så här kommer mina bästa vänner :

Ida André kallar jag min bästavän eftersom vi har kännt varann sen vi var två och vi har vart bästa vänner sen dess . Vi gick på samma dagis där vi "lekte" varje dag och sen hamna vi i samma klass när vi var 6 o här står vi nu . Vi är fördemesta varje dag , och även om vi bråkar ibland så vet båda att vi kommer älska varann nometterwhat!
Denna tjej e underbar , utan henne skulle jag aldrig stått här så lycklig som jag e , hon e grymt fin , rolig o minst lika barnslig & trög som jag.
Hon e sjukt glömsk o ibland kan jag va jäävligt lack på henne för att hon e uppkäftig , hah .
Men hon e ändån min lilla snutta , och jag älskar henne tills döden skiljer oss åt!





Sen har vi en annan bästavän , Kimmie Fagerberg hon är fin o bra
på alla sätt och vis , henne kallar jag min bästavän för att vi kännt varann
sen 6 års ålder och vart grymt bra vänner sen dess , nu är hon
min bästavän och jag älskar henne så jävla mycket .
Vet inte vad jag skulle göra utan den ungen allså , hon finns alltid
för mig och vi har JÄVLIGT kul tillsammans , hon kan vara sjukt
jobbig ibland o bli arg för nästan ingenting , o ibland blir hon grymt lack
o då blir lack på henne ;) , men hon e fortfarande min lilla sötnos och
e grymt tacksam för att ha henne här hos mig.
Felicia älskar Kimmie Fagerberg!





Sen har vi Emma Passchier , den bruden är då fin det kan bli.
Hon finns alltid för mig , o hon e den person som stöttat mig mest
under svåra tider o älskar henne något innerligt.
Vi är inte så jätteofta men jag älskar henne ändån!
Hon e underbar & Har en sjuk humor som gör mig knäsvag .
Hoppar hon så hoppar jag!
Vill bara säga tre ord med jävligt stor betydelse.
J a g  ä l s k a r  d i g <3





Sen har vi Emma Wiesel , även om vi inte säger att vi e bästa vänner
så e jag tvungen att ha med henne här för hon betyder så fucking
mycket för mig , på den senaste tiden har vi vart asmycket och har
haft grymt kul , jag har kännt dig i 3 år o har älskat dig lika mycket
hela tiden , förutom i början när vi hade ett stort bråk , o då verkligen
hatade vi varann , men såren har läkt o nu är vi bättre kompisar en
någonsin . Emma jag älskar dig sjukt o vet inte vad jag skulle göra utan
dig , du e underbar!





Och sen till sist Fanny Edmark , vi kanske inte är bästa vänner längre
men måste verkligen ha med dig här för du är den som jag ärligt
talat älskat mest under dom senaste åren och vi har varit så fucking
tajta innan vi bråkade i sommras o efter det inte vart lika tajta.
Men älskar dig ändån sjuuukt mycket du e så så Grymt jävla fin så
de går inte , du e skitkul o har samma humor som mig .
Har aldrig garvat så mycket som jag gör med dig.
Du har utvecklat mig något enormt och har alltid funnits för mig o
varit en stor förebild för mig dom senaste åren.
Älskar dig mest mus §


Det finns sjukt många andra personer som betyder mycket för mig som Jennifer , Thilda , Lisa L
Julia S , Alicia , Hanna , Petra , Emma Ekeflod , Tea W ,Malin , Josse och massormassormassor andra.
Älskar er grymt ocksåå!

Kommentarer
Postat av: emmaakungenpasschier

åhh, ja älskar dig så sjukt mycket älskling! ♥

utan dig, ingen mig.

2011-01-04 @ 12:52:14
URL: http://eemmaaithink.blogg.se/
Postat av: emmaa

§§§§

2011-01-04 @ 13:44:42
URL: http://emmmavictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0