I ♥ Mum

Mamma och jag pratade för några dagar och då sa hon såhär:

Mamma - Hur mycket kostar ett sånnt där objektiv?
Felicia - Hmm det brors på hur bra du vill ha
Mamma - Men ungefär
Felicia - Kanske dom som jag kan ha 1000-3000?
Mamma - Då vet jag vad du önskar dig i födelsedagspresent , eller?
Felicia - Men jag behöver ju en cykel ocksåååå! , och en mobil , och en data xd .  Men jag vill
ju ha ett objektiv också :(
Mamma - Men du kan önska dig ett objektiv i födelsedagspresent och en cykel i skolavslutningspresent?
Felicia - Men ska jag vara utan cykel på våren då eller?
Mamma - Hmm
Felicia - Jag kan göra tvärtom , Objektiven på avslutningen och Cykeln i april ( födelsedag ) ! :D
Mamma - "Jag-ska-köpa-det-men-låtsas-ointresserad-blicken" - Kanske det , heheh....


Så jag hoppas på Objektivet Tamron AF 70-300mm DI NIKON i avslutningspresent och en cykel i födelsedagspresent . fast det gör ju inte så mycket om det blir tvärtom.
Aja , Bild på objektivet som kostar 1670 kr på Onoff :


Kommentarer
Postat av: Madeleine [FOTO]

Sv: Haha, jag är inte alltid speciellt kreativ med vad man kan fota. Men mitt tips är väl bara att gå ut & improvisera lite, man hittar nästan alltid något najsigt att fota ;) 9 fall av 10 typ! Tack förresten :D

2011-01-08 @ 23:43:33
URL: http://photobymadeleine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0