fråga & svar

Anonym om Men dom ljuger för du är underbar:
har du naturligt platt hår eller plattar du?
du har gryyyyyyyyyyyyyyyyyyymt fint håååår ;O
iaf om du inte plattar kan inte du visa ditt hår plattar och naturligt på nån bild ?

svar : för det första tack så jättemycket ! , för det andra - jag har alltid haft platt hår , men mitt hår e fortfarande lite lockigt på vissa ställen , typ som mitt bebishår , men jag har ju mycket plattare när jag plattar så de gör jag väl typ 50 % av alla dagar på året?
men jag e så trött på anonyma komentarer , skulle ju vara mycket roligare o se vilka sötnosar som skriver så fina komenatarer , okej?
men här har du iallafall bilden :


platt vs naturligt






Kommentarer
Postat av: wilma karlsson

alltid lika fin i platt hår fast överdriv inte inte med plataandet så håret frsrörs

2011-07-17 @ 10:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0