utan svar finns inga frågor


.
 * Varför har du klänning på jobbet ?
svar :  haha nej , på morgonen städade vi i ruinen / där vi jobbade o på kvällen hade vi efterfest .
Jag hade såklart inte klänning när jag jobbade.

* Varför har du bara 11 läsare på bloglovin om du har 60 unika läsare ? <3
svar : jag har haft bloglovin ganska länge men aldrig skrivit ut de på bloggen , så bloglovin-ikonen kom dit för ca 2 veckor sen o jag har allså fått dom11 premiunationerna (stav) på den tiden o de tkr jag e ganska bra.
men de skulle ju aldrig skada med fler , eller ? ;)

Var ligger björklinge?
svar : björklinge ligger ungefär en kvart norr om uppsala om ni vet vad det är?
heh annars är ni nog lite efterblivna , men om ni inte vet vart uppsala ligger så ligger det en timme norr om vår huvudstad Stockholm.






Kommentarer
Postat av: ebba ;)

Japp det har jag. :) Nu följer ja dig!

2011-07-20 @ 11:28:07
URL: http://bloggparken.se/photosbyebba
Postat av: Eve

Jätte söt blogg :)

2011-07-22 @ 16:01:02
URL: http://evelinasigetty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0