20:06

dagen har spenderats med bästavännerna ida & kimmie , väldigt fint me mkt skratt!
efter de så åkte mamma o jag o typ handla för 800 kr till imorgon , hihi
om ni inte fattar så ska jag ha en lite sen födelsedags"fest" imorgon då , nice!
vi ska äta tacos , se film , köra en femkamp ( HAHA NI SOM KOMMER - JAG LOVAR NI
KOMMER BÖRJA ASGARVA NÄR JAG BERÄTTAR VAD NI SKA GÖRA ! )
förövrigt äre sånnhär föreställning i skolan imorgon , ngn teatermusikalgrej , jag ska spela
flygvärdinna , britney spears o så ska jag spela gitarr ;)
ses


min fina vän fannys coola linser ♥

Kommentarer
Postat av: emmaa

sv; visst var det så? :DDD



ÅHHHH, erkänn de är typ stoppa huvudet i mjöl bunke efter något? DD;

2011-06-09 @ 20:21:08
URL: http://emmmavictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0