// Min helg har varit jävligt nice!

Lördag,söndag och måndag har spenderats ute på ön Västerbo med Kimmie , kan ju berätta vad vi har gjort lite kort :

Lördag : Vi kom till Västerbo mitt på dagen o då drog vi till studsmattan direkt tror jag om jag minns rätt , kimmie lillebror ville ju följa med oss överallt , drf e de bra att det finns ngt som heter spel som man kan muta han med ;)
Sen åt vi mat , tog kort som kanske kommer upp - blev inte så många bra , sen hade vi vattenkrig med kimmies bror , det var skitkul ! 
Sen drog vi upp på vårat rum o titta på Wedding Daze , jättebra film!

Söndag : Vi vaknade typ vid halv 9 o då drog vi ner o åt frukost , satt o spela lite o så , sen gjorde vi en grej som jag inte kommer skriva i bloggen HAHA .
Efter vi fixat oss drog vi till studsmattan o tog lite kort , ni kommer dö när ni ser dom ( om ni ens kommer få det )
Sen åt vi mat o sen drog vi ner till en liten strand o även om det var kallt i luften så vare iaf 17 grader i vattnet , o så skulle vi doppa oss o vi gick ner hand i hand o så doppa jag mig o de var askallt så jag sprang upp men kimmie hade inte doppat sig så jag fick komma ner o doppa mig en gång till :(
När vi kom hem åt vi macka , såg på Sagan om ringen o så..

Måndag : Måste säga att den här dagen var den roligaste av dom alla , när vi vakna åt vi frukost , spela en liiten stund o sen drog vi ner till vattnet o tänkte bada för de var jättevarmt ute men de var skitkallt i vattnet så vi bestämmde oss för att åka minimotorcykel istället , o det gjorde vi .
Jag var asrädd först men jag åkte o de var jättekul!
Sen så ville vi bada så vi drog ner till badet , sola en stund o sen badade vi , o sen låg vi vid bryggan i typ 4 timmar o solade och badade , inte för att jag blev alls brun men :(
Sen lagade vi mat , duktiga som vi är , o sen drog vi till studsmattan o sen blev vi badsugna igen så vi badade igen i typ 1 timma , o sen packade vi o städade o sen åkte vi hem , kimmie o jag hade lite kul på båten (a)


bilder o videor kommer snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0